Zahs Needlecrafts

Kelebihan Pembeli di Zahs Needlecrafts

Posted on: January 7, 2009

Untuk Pengetahuan Rakan-rakan semua, saya telahpun Layak untuk memasarkan produk jenama Janome yang diedarkan oleh Epal. Maka tak perlulah risau…
sijil-1
Sebarang penerangan berkenaan produk2 di Zahs Needlecrafts ni boleh di tanya terus kepada saya. Email saya yea!!!

Kepada rakan-rakan yang berminat untuk membeli mesin jahit keluaran Janome dari Zahs Needlecrafts, mereka akan menerima beberapa keistimewaan seperti, saya akan buat study group atau tutorial dan after sales servis, dalam internet. Kita akan sentiasa berhubung dan saya akan sentiasa memberi info-info terkini, bukan saje berita dari Epal malahan berita-terkini tentang kursus kraft jahitan.

Sesekali saya akan mengajak seorang VIP Epal yang sudah hampir berjaya yang juga pengasas Group Golden Touch memberi kita sedikit sebanyak tips-tips untuk berjaya dalam bidang ini sama ada dari pemasaran dan pengetahuan berkenaan seni jahitan dan berkenaan Syarikat Epal itu sendiri.
Selain itu, saya akan sentiasa meng updatekan keahlian untuk ahli-ahli terkini Zahs Needlecrafts.

Kelebihan untuk para ahli boleh juga membeli buku-buku kraftangan dari saya apabila saya mula melebarkan sayap saya menjual buku-buku kraftangan luar dan dalam negara.

Dan lagi satu, para ahli boleh membeli produk dari Kedai Maya Maira dengan potongan sebanyak 10% setelah promosi Akhir dan Awal Tahun Berakhir 15 January 2009 ini.

Saya akan sentiasa menambah dan memperbaharui kelebihan-kelebihan yang akan diterima oleh para ahli. Sekiranya ada cadangan dari rakan-rakan sudah semestinya saya alu-alukan. Emailkan pada zahskancil@hotmail.com atau ke zahskancil@gmail.com, untuk sebarang cadangan dan pertanyaan.

2 Responses to "Kelebihan Pembeli di Zahs Needlecrafts"

salam, bagaimana saya boleh mengetahui harga mesin jenama janome itu dan ada tak no hp untuk dihubungi

No.hp saya 019-2571637. kalau nak Ym saya di zahskancil75
Maaf terlewat membalas comment anda ini, Untuk mesin janome yang mana satu? Kalau untuk mesin Janome Serbaguna 2049, harganye RM2,499. Ianye merangkumi pakej zero to hero, iaitu, mesin jahit 2049, Tapak tambahan 15 jenis, VCD Learning Media(Vcd cara2 jahitan menggunakan mesin ini), Set buku seni fabrik 24 jenis jahitan, dan belajar menjahit di pusat-pusat latihan Epal seluruh Malaysia selama setahun.

Leave a Reply

