Zahs Needlecrafts

Produk kit-kit jahitan

Posted on: January 16, 2009

Lama tak menambah berita-berita terkini. Buat masa ni saya masih lagi mengumpulkan produk-produk jahitan yg sesuai utk di tambah-baikkan dalam blog saya ni.

Alhamdulilah dgn kebenaran dari Pn Ann dari ZSI Creative Homes, dptlah juga saya memaparkan produk-produk bunga reben keluaran ZSI Creative Homes ni.

framere02-1
Kod: Frame RE02 SUDAH HABIS

framere01-1
Kod: Frame RE01SUDAH HABIS

p1010701-1-1
Kod: SKRE01SUDAH HABIS

p1010703-1
Kod:SKRE02SUDAH HABIS

p1010705-1
Kod:SKRE05

Kod harga : SK RE01, RE02 dan RE05

HARGA = RM85.00 (Satu sarung kusyen)

* Ukuran Kusyen 16inci x 16 inci (Ukuran Standard).

* Kain Putih Satin dan Renda Kait.

* Bahagian dalam kusyen berlapik.

Selain tu kit-kit jahitan pun ade juga.

Kit Jahitan Beg.
kitbag

HARGA = RM85.00SUDAH HABIS

Terkandung;

Buku panduan jahitan langkah demi langkah.
Kain Bag, Kain lining dan kain felt.
3 Butang magnetic
Pengeras tali bag
6 pelan bag

Kit Jahitan Sulaman Reben

kitre

HARGA = RM80.00

Terkandung;

Tapestry Needle Saiz 13, 16, 18 dan 20
Embroidery Needle No. 1-5
Ram (Pemidang kain)
6 gulung riben (aneka warna)
Gunting
Fabric Marker Pen
Benang Sulam DMC
2 set Kain sarung kusyen & 2 zip.

Pek Nota Langsir

peknotalangsir

HARGA PEK NOTA LANGSIR = RM150.00

PENERANGAN NOTA

Terdapat 41 paten langsir yang terkandung Panduan Asas Jahitan, Aneka Pleated, Aneka Scallop, Aneka Blind dan Aneka Tabs. Panduan langkah demi langkah dan formula. Mudah difahami. Terdapat 4 pelan langsir yang praktikal digunakan

Semua barangan adalah tidak termasuk kos pos. Kos pos RM10.00 untuk setiap satu.

Sebarang tempahan bolehlah diemail pada saya di zahskancil@gmail.com atau di zahskancil@hotmail.com.

23 Responses to "Produk kit-kit jahitan"

saya berminat dengan kit jahitan sulaman reben. ada stock lagi tak??

Maaf haniza untuk kit jahitan saya dah tak ambik stok lagi. Tapi Haniza boleh cuba ke blog Puan Suzana sendiri. Dia ada menyediakan beberapa kit2 jahitan riben. http://diariann.blogspot.com/p/produk.html
Maaf yea.

Salam…saya nak beli kit jahitan langsir….bagaimana yea

Kit langsir yang original sudah tidak dikeluarkan lagi oleh penulisnya. Tapi kalau nak satu-satu paten akan saya usaha untuk buatkan. Mlm ni saya cuba listkan paten kit langsir yang boleh saya buat. Tapi kalau ada paten yg puan rasa nak tahu bolehlah bagitau ye.

salam zahs selain kit jahitan langsir ada lg siri baru utk keluaraan kit bar..

Memang akan keluarkan kit2 jahitan sendiri. Sekarng msih dlm proses pemilihan jenis2 kit jahitan. Jadi stay tuned ye Kemungkinan besar dalam akhir April ini. Buat masa ni ada 2 jenis kit jahitan yang akan keluarkan. Kit jahitan Beg strawbery dan Kit jahitan mini beg. Stay tuned ya!!!

[…] The busiest day of the year was November 18th with 129 views. The most popular post that day was Produk kit-kit jahitan. […]

salam buku pek langsir tu kalau nak buat belajar boleh pandai tak?saya mmg minat sgt nak jahit langsir sendri ni sebabnya mahal sangat kalau nak tempah langsir kat kedai..harap email saya ya..tq

Salam, kalau dah ade basic menjahit. tak terlalu susah untuk mengikuti step2 yg disediakan. Kit ini juga ada menyediakan beberapa jenis pola2 langsir sebagai rujukan. Tak perlu kita lukis pola sendiri.Saya rasa sekurang-kurangnye meringankan sedikit kerja2 lukisan pola langsir ni.
Kit Jahitan Langsir sudah dibuka semula untuk jualan boleh email saya untuk tempahan. Harga set ini RM160.00 sahaja termasuk kos penghantaran. Segera tempah sebelum harga melambung naik.

saya nak kit jahitan sulaman riben. caner nak order??

Saudari nak beli kit jahitan sulaman reben dgn buku asas sulaman riben, atau kit dia sahaja? Kalau dah confirm salah satu set, saya akan emailkan no. akaun untuk saudari masukkan jumlah sepatutnya, kemudian emailkan sekali alamat utk saya pos laju brgan berkenaan.
Untuk set tanpa buku RM80.00 + kos pos RM10.00 = RM90.00 Untuk set dgn buku RM115.00 +kos pos RM10.00 = RM125.00, dan untuk belian buku sahaja RM39.00 + RM6.00 = RM45.00.
Emailkan pilihan anda beserta alamat surat menyurat dan no phone saudari utk sy sms no postage nanti.

salam. kit sulaman manik dan reben still available lg tk?

Sulaman riben masih ada stock, sulaman manik tiada.
Akan masuk stok terkini masa akan datang. InsyaAllah..

Sulaman riben masih ada stock, sulaman manik tiada.
Akan masuk stok terkini utk sulaman manik pd masa akan datang. InsyaAllah..

jgn lupe war2kn tau?

cane nk order ni…saya nak kit jahitan beg tu memg xde dah ye

Maaf ye zai, nampaknye tak kan keluar lagi. tapi saya akan cube cari kit jahitan beg yang lain untuk menggantikan kit jahitan yang dulu. Tunggu yea!

Pek nota langsir ada jual kat mana-mana kedai tak n gambar dalam pek tu berwarna tak dan ada tak cara-cara macamana nak buat pola, gunting dan jahit langsir.

Pek nota langsir ini adalah terhad pengeluarannya. Ia mengandungi cara- cara menjahit beberapa jenis jahitan langsir. Juga disediakan beberapa pola jahitan langsir untuk rujukan. Buat masa ini ia dihentikan sementara kerana penulis ingin mengemas kini lagi nota jahitan nye. Saya akan mewar-warkan dlm blog ini apabila ia dibuka untuk jualan semula. InsyaAllah dalam masa terdekat ini.

Macam mana nak beli pek nota jahitan langsir puan?adakah buku inimenunjukkan sepenuhnya cara-cara menjahit langsir dari membuat pola hingga menjahit langsir?sebab saya tengok kebanyakan buku di pasaran tak complete,terlalu simple.

Pek nota jahitan agak lebih detail, dia juga ade bekalkan pola2 beberapa jenis langsir untuk rujukan. Tetapi buat masa ini, pereka pek jahitan ini sedang mengemaskini pek jahitan nye, maka ia dihentikan sementara. Bila dibuka untuk jualan semula, saya akan war-war kan dalam blog ini nanti. Mungkin dalam masa2 terdekat ni, InsyaAllah.

plz beri info…

saya email kan.

Leave a Reply

