Zahs Needlecrafts

Inspirasi Lawatan ke Pameran Kraftangan

Posted on: March 31, 2009

addemoticons08011

Lama tak update blog saya disini. Agak sibuk juga sejak akhir-akhir ni menyiapkan urusan pejabat, sampai tak sempat nak update berita-berita terkini.

Baru-baru ini saya berkesempatan pergi melawat Kraftangan sewaktu pameran yang baru diadakan di Jalan Conlay. Macam-macam info dan idea yang datang mencurah-curah. Walaupun kebanyakan kraftangan yang dipamerkan lebih kepada tradisional. Tapi ia boleh juga digabungkan dengan seni jahitan kreatif ni. InsyaAllah saya cube menghasilkan sesuatu dari idea yang datang ini.

Perkenalan saya dengan beberapa pengusaha barangan kraf tempatan juga talah membangkitkan perasaan yang cukup kuat untuk saya memulakan perniagaan kraft ini secara serius. InsyaAllah dengan sokongan dari keluarga serta rakan taulan, mungkin bolehlah saya merealisasikan impian saya ni…

Saya tinggal di Rawang – Bandar Country Homes. Dan saya berharap dapat membuka kedai kraftangan mini di kawasan yang berdekatan.

Mungkin ada rakan-rakan yang boleh memberi cadangan di mana saya boleh membuka premis/kedai untuk memulakan bisness saya ni. Buat masa ni selain secara online, dan tempahan telefon; saya fikirkan mungkin disekitar rawang, selayang dan gombak.

Sebarang cadangan dialu-alukan untuk memberi comment atau e-mail kpd saya di zahskancil@gmail.com atau zahskancil@hotmail.com.

addemoticons00812
p/s: Mungkin ada rakan-rakan ingin mengetahui lebih lanjut mengenai Pelan Pemasaran Epal.
index_01

Bolehlah SMS : Pelan Pemasaran Epal kepada saya di 019-2571637 atau e-mail saya di zahskancil@hotmail.com atau zahskancil@gmail.com untuk penerangan lebih lanjut mengenai Pelan Pemasaran yang menguntungkan untuk para ahli VIP Epal.

Namun begitu syarat pertama, rakan-rakan perlulah membeli mesin Jahit dari Epal tak kira model yang mana dan untuk mendapatkan keistimewaan atau kelebihan yang diberi oleh Zahs Needlecrafts bolehlah membuat tempahan atau belian dari saya.

Daripada pelan pemasaran ini juga, boleh memberi peluang untuk kita membuka sebuah Quilt Shop Idaman!!!

1 Response to "Inspirasi Lawatan ke Pameran Kraftangan"

link essay of melawat ke pameran kraf tangan??

Leave a Reply

