Zahs Needlecrafts

Harap Maaf !!!!!

Posted on: April 22, 2009

Mula2-mula sekali inginlah saya memohon berbaanyak kemaafan sebab tak dapat nak keluarkan cerita-cerita terkini dan gambar2 terkini di ruangan ini. Sebab dah dekat 3 minggu saya tidak dapat bekerja. Hari ni dapatlah juga saya berinteraksi kepada semua pembaca blog saya setelah mendapatkan komputer peribadi di rumah dan menyambung talian internet supaya saya dapat juga mengupdate perkembangan saya yg terkini…

Buat masa ni saya sedang menunggu kelahiran buah hati saya yang ke 4. Atas sbb kesihatan jugalah doktor menasihatkan saya untuk berehat saje dirumah. Waktu kelahiran nye bila-bila masa… Kerana itu juga mungkin saya akan terlewat menjawab sebarang pertanyaan dari rakan-rakan. Namun saya akan tetap cuba online seberapa kerap dan menjawab soalan teman2.

Buat rakan-rakan seperti Imah, Zen, Anida, Puteri Julaiha, Creamzzz, Adiba, Maizura,Ina dan rakan lain yg sentiasa mengikuti blog ini, jangan lah rasa bosan pulak sebab ternanti-nanti dan seperti rasa kurang pasti pula untuk membuat tempahan.

Sebagai jaminan no. VIP member saya ialah PC 2012, dan saya telah dapat pentauliahan menjadi wakil Janome untuk pihak Epal memasarkan mesin jahit jenama Janome edaran Epal. Boleh rujuk di Pusat Epal berdekatan….

Walaubagaimana pun selagi terdaya saya tetap akan teruskan tugasan sekiranya perlu atau ada tempahan.

Oklah!! Buat masa ni, mana sempat saya akan kongsikan.
Semoga rakan2 turut mendoakan saya selamat melahirkan anak saya yg ke 4 ni…. InsyaAllah…

2 Responses to "Harap Maaf !!!!!"

k.zah,

cemana nak order kit jahitan beg ? masih available ke ?

Masih available, kalau mummy Iesha confirm nak, saya akan email kan no. account BIMB saya. Kit Jahitan Bag tu RM85 + Kos Pos RM10. Tambah belian lagi RM15 boleh dapatkan Voucher Jusco RM10. Boleh cover balik kos Pos.
Jangka Masa Penghantaran 5 hingga 7 hari bekerja, selepas terima confirmation deposit transfer transaction.

Leave a Reply

