Zahs Needlecrafts

Buku buku Kraft

Posted on: May 6, 2011

Salam perpaduan buat semua teman2 sekelian…

Kali ini saya ingin memaparkan semula buku2 kraft yang masih ada dalam stok saya dan yang perlu di buat tempahan. Untuk tempahan bolehlah emailkan tempahan anda ke email saya di, zahskancil@hotmail.com atau zahskancil@gmail.com

Ada lagi tunggu yea!!!

Caj penghantaran:
Kategori A.
1 unit buku ialah RM5.00
2-3 unit buku ialah RM10.00
5-6 unit buku ialah RM20.00
kos- kos ini adalah untuk buku yg berat 300gm keatas seunit.
bagi buku2 yang ringan bawah 300gm seunit ialah,
Kategori B
1-3 unit RM6.00
4-5 unit RM10.00
Sekiranya tempahan bercampur kami akan kirakan mengikut berat kesemua buku, samaada dalam kategori A atau B. Walau macam mana pun harga kos tak akan lebih dari RM20.00. Cuma kalau untuk borong, itu ‘special case’ boleh dirunding.

Pembayaran pula bolehlah dibuat ke akaun saya seperti berikut
Nama Bank: MAYBANK
Nama: Zahmona binti Ishak
No. Akaun: 114348095334

Enjoy Viewing!!!

**Beberapa minggu lalu ada sahabat yang ada tempah buku kait jarum 1 dan 2 serta A-Z Smocking, tapi saya tak dapat menghubunginya semula sebab dah ter hilang no phone sekali dengan telifon saya. Oleh itu saya pohon banyak2 maaflah buat sahabat itu,(maaf nama pun tak sempat tanya) buku2 yang di tempah telah ada dalam stok diharap boleh hubungi saya semula atau e-mail shj ke email saya…

Leave a Reply

