Zahs Needlecrafts

Apa buah tangan untuk hari ibu anda ye??

Posted on: April 6, 2012

Assalamualaikum.. dan Salam sejahtera hendaknye buat teman2 sekelian…
Ada tak sampai sebulan lagi jari ibu akan tiba. Agak2nye apa ye yg nak bg pada ibu sahabat2 sekelian? Saya?! Ibu dan ibu mertua dah lama tiada. jadi sekarang ni menumpang kasih pada ibu saudara yg kebetulan menjaga saya waktu saya kecil dulu. Tak lupa juga pada kakak-kakak beserta kakak ipar saya yg banyak membantu saya setelah ketiadaan ibu dan ibu mertua saya. Mereka juga adalah seorang ibu yg sememangnye patut diraikan sempena hari ibu nanti.

Saya masih lagi tercari-cari projek yang boleh dijadikan hadiah untuk mereka.
Buat masa ni sedang usahakan sebuah beg patchwork seperti gambar dalam post sy sebelum ini. Hehehe almaklumlah..tangan memang keras tak taula macam mana rupenye nanti.

Mungkin kawan-kawan ade suggestion bolehlah post dalam comment saya nanti. Kita boleh buat sama2 yea!!…

Ni projek, saya copy dr allpeoplequilt.com. Mari sama2 kita buat. kalau dah ade hasilnye boleh email(zahskancil@hotmail.com) pd saya, InsyaAllah saya akan letakkan gambar projek teman sekelian disini nanti.
SELAMAT MENCUBA!!!

pillow

Next post, saya akan cuba cari lagi projek2 lain yang simple yang boleh kita buat sama-sama okay… Stay tuned!!!

Leave a Reply

