Zahs Needlecrafts

Dapat jugak siap….

Posted on: May 2, 2012

Akhirnye dengan penuh semangat dapat juga saya menyiapkan 2 helai baju blause anak-anak perempuan saya Haifa dan Hanis yang dah lama tunggu untuk disiapkan…. hehhehe

InsyaAllah harap2 projek2 UFO saya yg lain, dapatlah disiapkan sikit2 mulai sekarang. Bersempena Semangat baru ni!!! hehehe
Kalau ade teman2 teman nak bagi idea apa2 idea frsh yg boleh saya buat.. bolehlah bg comment disini. Atau emailkan kpd zahskancil@hotmail.com ataupun add friends dalam FB saya Hanis D Zahsmona (tulis shbt Zahs Needlecrafts) ye!!

InsyaAllah…



Leave a Reply

