Zahs Needlecrafts

Latest Project!!

Posted on: October 5, 2012

Finally my first ordered finished!!! YESS.. Walau pun tak secantik mana tapi bolehlah berpuas hati!!

Assalamualaikum semua…

Lama tak post cerita terkini kan!! Sebenarnya sekarang ni saya agak sibuk dan sedikit stress akan kerja-kerja di pejabat. Menjahit pun baru-baru ni je aktif balik. Itupun bila ada masa terluang. Dah 3 bulan pembantu rumah saya balik negara. Anak2 semua bawah jagaan sendiri. Jadi nak buat jahitan pun memang tak sempat. Lumrah kehidupan… perlulah kita hadapinya dengan tabah dan tenang..

Anyway, baru2 ini sempat juga saya menyiapkan tempahan jahitan Baby Quilt yg tak lah lawa sangat. Simple je.. Walau pun sibuk menguruskan keluarga, tapi dapat juga saya selitkan masa untuk menyiapkan projek ini.

Lepas ni memang ada lagi projek lain yang menunggu, saya jadikan ianya sebagai cabaran untuk saya menyiapkannya.. InsyaAllah boleh.

Memang Puas hati bila siap!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: